skrandiņa

Biju elfu mājā.

Mazajai ausis vēl spicas.  Šiem konkrētajiem pieaugot ausis ieapaļojas.

Un tomēr.

es šodien biju elfu mājā
b says:  es ar biju (chuckle)(clap)
d says: ja? kur tad?
b says: ak  vai tu gan nezini

b says:  nu tur pat kur tu!

d says: tu biji viens no elfiem?
b says: var ari taa teikt
b says: visi kuri ierdodas sai maajaa ir uz laiku bijusi elfi
d says: !
d says: es biju elfs
b says: biji gan
d says: nu tad viens dzīves mērķis piepildīts.
d says: ir iespējams būt par elfu un pašam to nemanīt?
b says: 8-|
b says: jaa ir gan iespeejams
b says:  es arii to tikai tgd saaku pamaatiit so briinum elfaino dziivi
d says: un kā tu jūties?
b says: nevar suudzeeties!
d says: un kas ir tas, kas tavē elfībā tevi viss vairāk fascinē?
b says: visu to nav iespeejams apraxtiit
d says: daļiņu
b says: sii visa dziive ir briinumaina

Sākumā viņa neticēja savai elfībai.

d says: tomēr atzini!
b says: jaa man tas bija tik gruuti
d says: malacis.

Man nepatīk tas ko cilvēki dara ar elfiem.

Leave a Reply

