saruna īsā sejasgrāmatā

uuun
vinjsh visaadaas stundaas biezi ziimee sirsniņas
un rozes
tādas smieklīgas un panaivas kompozīcijas
un vidū būtu rakstīts A
vai Agota
vai Justinas + Agota
tā to viņa čiksu sauc
tīri normāls vispār
vnk baigi romantisks laikam 😀:D
un tā viņš tur zīmē visādus mīlestības apliecinājumus Agotai
un matemātikās viņš man sēž blakus
un es arī sāku zīmēt sirsniņkompozīcijas Agotai
😀:D
zinkā tas viņu nokatināja?
pasaki vien kko slikti par Agotu
Justīnas uzreiz saka: es tev ar pilteni ieduršu ja tu tādas dumības turpināsi teikt
un tad man piebiedrojās mans turienes labākais draugs ričards
igaunis
baigi baigi stilīgs čalis
un viņam tas ko es daru likās baigi labā ideja
un viņš arī sāka
un viņš Agotai uzzīmēja atklātnīti
un tur bija rakstīts:
Roses ar red and violets are blue, but who needs flowers when I’ve got you
:DDDDD
es to skaļi lasīju valdīdams asaras
un Justīnam blakus akmenscieta seja

un tad viņs vairs nevarēja izturēt, drebot izrāva man to love-letter un iebāza kabatā un saskāba un vairs nerunājās 😀:D

Leave a Reply

