unm unms bums!

Kā tas gadījies kā ne, bet šī sērga lieta tikusi arī līdz manīm. Tas no
foršākās mazās džindžer meitenes Cēsīs
Auces. (-

1. Kas ir pirmā lieta, ko tu iedomājies, kad piecelies no rīta?

“Es tuliņ būšu ārā no gultas!” “Maizi vai biezpienu?” “Forši bija vakar. “ “Jāpabeidz sapnis.”  “Es šoreiz modinātāju uzliku ar rezervi?”  “Kāpēc tik gaiš ārā?! ”  “Es aizgulējos!”  “Kur es liku bikses vakar?” “Mamma jau prom?”  ”Sabīne nepamodās?”

un vēl visādi 2. Pirmā lieta, ko tu pamani pretējā dzimumā? Mati, lai arī es neatceros pēc krāsu, bet garumus piefiksēju, šķiet, lai arī tos drīz aizmirstu, un tik un tā pēc tā, laikam, atceros bija patīkams vai ne. Mute, ar smaidu un zobiem. Apavi, varbūt. Neesmu tā piedomājusies. Ū, jā – bārda!, ja ir, tad atcerēšos un muti neredzēšu. 3. Pirmā lieta, ko ņemtu līdzi uz neapdzīvotu salu?

Bībele. 4. Kas ir pēdējais, ko tu apēdi?

No īstiem ēdieniem – mammas vārītā skābeņu zupa. Bet ja jebkas, tad karote svaigo jāņogu zaptes. 5. Pēdējais cilvēks, ar kuru tu runāji pa telefonu?

Mamma./jā 6. Pēdējā filma, ko tu noskatījies?

Krēslas tršā Eclipse./un to es tiko pateicu/ 7. Pēdējā grāmata, ko tu lasīji?

Noras Ikstenas – “Dzīves Svinēšana” pēdējās lapas / tas skaitās? Tālāk es nododu – Aznesei , Betei ūūūūn nezinu.D

 

Leave a Reply

