” Just zemes smaržu nozīmē justies dzīvam. “

“- Kas ir cieņa? Tā ir vēlēšanās, lai tevi uzskata par labu cilvēku ar nevainojamu uzvedību, par tādu, kas mīl savu tuvāko. Kas nav vienaldzīgs pret dabu, skatās filmas par dzīvniekiem un vēru, kā tie cīnās par savu vietu zem saules.  ”

” –  Domas atgriezīsies, bet centies no tām izvairīties. Jums ir divas iespējas: valdīt pār savām domām vai ļaut domām valdīt pār jums. Šo otro iespēju mēs labi pazīstam – mēs to vein darām kā ļaujamies baiļu, neirožu un nedrošības straumei. Jo – diemžēl – cilvēkam ir raksturīgas pašiznīcināšanās tendences. ”

” – Vai es esmu vesela?

– Nē. Tu esi cilvēks, kas atšķiras bo citiem, bet grib būt tāds pats kā pārējie. Un, manuprāt, tā ir nopietna slimība.

– Vai būt atšķirīgai ir nopietna slimība?

– Nopietna slimība ir gribēt būt līdzīgai citiem. Tas izraisa neirozes, psihozes, paranoju. Tas patiešām ir ļoti nopietni, jo runā pretī dabai, pārkāpj Dieva likumus – nevienā pasaules mežā tu neatradīsi divas līdzīgas lapas. ”

Par grāmatām, kuras esmu pasākusi lasīt man būtu jāklusē, bet ko nu vairs. augstākais no  –

Paulu Koelju “Veronika grib mirt”.

2 thoughts on “” Just zemes smaržu nozīmē justies dzīvam. “

  1. “Palieciet jukuši, bet uzvedieties kā normāli ļaudis! Riskējiet būt atšķirīgi, bet mācieties sev nepievērst uzmanību!”

    Man šķiet, ka tas arī no Veronikas bija, vismaz man kladītē ieskricelēts kā citāts no turienes.

Leave a Reply

