šļec

+

=

man patīk saules karstums un puskailās miesas ar sarkano piedegumu. Man patīk odu kaujas un ērču iemītās tačiņas uz ķermeņa. Un īpašās pļavas, uz kurām dodas tikai ar noteiktiem cilvēkiem. Patīk ripot ar riteni virzienā, kuram nav noteikta gala, zinot, ka vienmēr tik un tā nonāksi mērķī. Ir tik jauki, ka atkal verbālā diareja uzdod pa nerviem. Jā, es sākšu piebremzēt.

Ceļš

Pie visa, kā eju,

es eju kājām.

_

Es gribu atnākt 

un nevis – 

ierasties.

_

Bez ceļa piekusuma.

Bez ceļa vientulības.

Bez sevis satikšanas.

Bez ilgošanās

pēc tevis.

_

Es gribu pienākt 

un nevis – 

uzrasties.

_

Bez attāluma.

Bez soļiem.

Bez soļu balss,

kas runā

neizrunājamo.

_

Jā es noplēšu daudz

zoļu,

bet es nenoplēšu daudz

cilvēku.  

   / O.Vācietis

“Golden Halo” said Lora. un

Leave a Reply

