vēl nedaudz pastiepsim toooooo laiku

Kamēr vēl gaidu SJ – Sīdžeju jeb tautā saukto Sigitu ierodamies, gribēju tikai pateikt, ka ir taču SVĒTKI!

Ir 8. marts un Mēness kā tāda Tēta acs mūs vēro. Liels, spožs un apaļš. Pilns! Un brīnišķi iedarbīgs.

Vakarnakt netiku līdz ZiemeļBlāzmai, bet eņeļus uz zemītes iepretīm Mēness vaigam gan noguldīju.

Rīt uz Nīderlandi. Pie ģimenes, kura jau tagad mani iedvesmo. Rudā mamma, kas dzied un dejo Cats, Chicago, Mamma Mia un un un … skaista  sieviete ar lielu smaidu. Tētis vienkārši ir kruts ! Jau pirmajā sarunā kopīgi izsmējāmies, izrādīja māju, būtībā kopīgi pavakariņojām un jau brīdināja, ka  meitenes pirmajās nedēļās mani pārbaudīšot. Bet meitenes zeltenes ir īsti spridzeklīši! mazas smejošas un zīmējošas. “U are Funny” . Yeah.

nu re.

Un mūsu Sarkan Krūtīši /lasīt SK/ ! pods ar lillijām un dzelteniem Saules stariem! Un paprikas sēklām! un es apsolu, ka tās patiešām izaudzēšu uz savas palodzes!

Un man ir klavieres istabā! Tāpēc jau esmu atrakusi savas nošu kaudzes.

Man gribas raudāt, bet atkal nevaru. Nesanāk. Sajūta ir, bet spēka nav.

2 thoughts on “vēl nedaudz pastiepsim toooooo laiku

Leave a Reply

