tikai pirmās dienas šādi jums aprakstīšu

” neēstais sautējums pat varētu būt tādas vakara bučas un skaistuma vērts. ”  Tainība Tev Auc.  (:

Jau pats svētdienas rīts sākās apbrīnojamā   veidā – piecēlos brīnumaini  skaļo un spraigo putnu dziemsmu dēļ. Šķita, ka kāds  pie durvīm zvana, bet nē.  Pat tas , ka viņi dzied par   seksu un varmācību neko nevar padarīt ,jo tas tik un tā  ir  skaisti.

No rīta vēl  satieku Indro, kurš  pagatavo brokastis un pastāsta, ka  šodien  atbrauks Laurie brālis pēc meitenēm, un aizvedīs  pie  vecvecmammas /90.gadi/. Vēl gan  nezinot kad, bet vēlu tas nebūšot.

F&M spēlējas  mammas istabā  ar mammas  auskariem un  mammas  kurpēm. Zinu, ka nedrīkst, bet sarunājam savā starpā nelielu izpēli un vēl 10minūtes viņas var  turpināt. Vēlāk mazās  dodasveļas telpā   kur turpina  spēlēties. /izrādās, ka tur ar nav ieteicams  spēlēties, bet, eh, lai nu. (: /

Saule ir lieliska!

Ataisam vaļā dārza  durvis un izvelkam ārā  mīkstospadibeņus pret slapjumu un aukstumu. Spēlējam   bumbiņ-ķeršanas, lēkajam ar lecamauklām, frizbijs, un visādi citādi brīnumi.

Atradām Bizbizmārīti!

Mājas priekšā spēļu laukums, un  tur  , protams,  ir vairāk vietas, tāpēc devāmies drīz  uz   turieni. Kaimiņi  ir  jauki,  bet vēl uz mani skatās ar    jokainu  aci.

Un tad drīz jo  drīz atbrauc   brālis  ar  sievu  un saviem  rudajiem   bērneļiem! [;

Esmu brīva  un man ir ritenis un saule un labs   garstāvoklis un silts   laiks  un ziedoši  krokusiņi.

Jau atradu  labu vietu  skriešanai,  labu vietu, kurbarot pīles,  kur  barot   zirgus. Skvotu  te  pat  blakus. /sākumā piestāju un  parunāju ar kādu melnādaino puisi, kurš  pats  skvotā  nedzīvojot , esot no Roterdamas  un šodien  tur koncerts. Kūl! dodos  prom ar domu,  ka vakarā atgriezīšos. Vakarā  arī atgriezos – bet satiku tieši  pie  ieejas Albertu, kurš pastāstīja,  ka  koncerts iespējams  esot kādā  no blakus  klubiem. Bet lai es droši nākot  nākamajā  piektdienā,  ka būs kaffeta. Tad jau līdz  vēlākam! (:

Izbraucu  daudz un dikti un labi un vareni.BEEEEEET . man ir bail brauk papilsētas ielām ar  riteni. Jā, tas  ir trakums šeit. Protams,  visi ir pieraduši un tik min… uz ielas kopā  ar mašīnām un . āāā’āāāā’  būs jāpierod. Vai kāds kādreiz būtu domājis, ka Marta teiks, ka baidās braukt ar riteni? ! hehe.  (:

Vakars mierīgs. Indro atved meitenes  mājās un tās  uzreiz skrien pie manis, kā vēlētos  apskaut, bet vēl nedaudz kā  … apraujas?; teikšu tā.  Pēc maza  brītiņatētis  arī pasaka, ka viņas  esot ” ilgojušās”   pēc manis.  Nu re. /jā,  pa  dienu Feline arī man paspēja pateikt,  ka  esmu laba AuPair. Ticu, ka tur apakšā  kaut kas slēpjas un tomēr, dzirdēt to bija  visnotaļ patīkami. Un  tagad, kad  viņasarī pēc manis esot ilgojušās, jā forši. (:

Indro Martai: ” You are smart ass! ”  Hahaha!  Kāpēc? Pavisam vienkārši – man būs ļoti bieži  jāstrādā  tieši pa brīvdienām un jautāja  vai tas nekas. Pateicu, ka sākumā  kamēr  nevienu nezinu un man  šeit vēl  nav dzīves īstas, vis ir labi,  bet  vēlāk redzēsim. /Smieklīgi ir tas, ka  tētis savā leksikā lieto  visus  fuck, fucking fucker, freak, asshole, shit blablabla . Jā,  ar viņu vienmēr  ir   smieklīgi.

Vakariņās mans    vakardienas   sautējums. Kuru   tagad   bērni  apēda  visu. JO tētis taču  blakus   un  skatās. Iemācīja  arī man dažus  trikus, kā  tikt  galā ar  bērniem. Mācamies mācamies.

Laurie viena  izrāda tika  atcelta, tāpēc  mājās  bija  laicīgi, kas ir ļoti jauki.  Iedrošināja.

Kopā  ar Laurie un Indro  vēl  biju viesistabā,kad  Feline noskrēja  lejā   un  kaut  ko stāstīja  par  māsu. Ejot gulēt  iedeva  buču  mammai un tētim. Ejot  man garām viņa   viņa   pieglaudās un samīļoja. (:

Ziniet, lai arī ir nedaudz  traki, tomēr priecīga  esmu. Mēs šeit runājam  par visu un neko. Bet , jā, nav  grūti būt  šajā  ģimenē. Man viņi  patīk un es viņiem. /droši vien atkal tie  rudie mati palīdz iejusties. [=

Un šodien, divas reizes – You  are   smart – ass! haha!  c(: Jā,  mums šeit ir ļoti smieklīgi. Saslēdzot visus  vadus   TV  retoriski Indro jautāja vai  zinu, kā darbojas pults – ”  No, can You show  me?! ”  .

Satriecošas dienas jums ar! (:

Leave a Reply

