kautkādiezganļotilabi

Vakardiena skrējiens /jes, beidzot mana sezona  sākusies/  un  pavasara  lasīšana  tagad manu  degunu tecina un kaklu   kasa. Bet dibens  jāpieradina  pie jaunās   sezonas uz riteņa.

Saule šodien   aiz mākoņiem.  Tomēr putni turpina trakot.

Gribētos ticēt, ka rīt diena būs  siltāka  & vismaz nedaudz saulaināka. Bet lietus  taču  nelīst! (:

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/

Šausmiņa,  cik  ļoti megagigamaksi  labs  vakars! No  pēcpusdienas  sākot.

Kāpēc?  Dievs  vien  zin. Nopietni.

Izbraucu  ar  riteni un visa sūda jušana kā  nebijusi. Minies un elpo  svaigo gaisu,  atrodi  lieliskas  takas un dzīvniekus. Nebaidies dziedāt skaļi un braucot traucēt  mašīnām. Satriecošas lietas man šeit apkārt!   Tev   jābrauc un tas  jāredz!  Uzgāju/uzbraucu/uzminu/uzatradu  tādu  kā rezervāt  veidīgu  vietiņu  ar  savaļas  zirgiem!!!! Un  esmu  jau  paspējusi  redēt  kādas 10veidu  pīles, un vispār  putni  šeit   ir āāāāā’āa’! FAZĀNS  bija  pirmais  ko vakardien   ieraudzīju  noklāpjot   no ritens  pirms  skriešanas. Un šodien  trusēni! Man vēl  pieminēt  stirnu , kura  dzīvo  kopā  ar    kādu   zirgu aplokā?  Jā, varu  turpināt  vēl!

 

Paņemot  meitenes no skolas satiku  kādu  AuPair . Anna no Polijas. Parādīs kādas  labas vietas. (:

Ēst  viņas  atkal negribēja. Bet gāja   labāk.  Nelielās iepriekšējās norunas ar palīdzēja. BET jāzina tas,  ka  katra  ēdienreize   viņiem šeit  kā  neliels    karš. Un šodien man tiešām gāja  godam  ar  meiteņu piebarošanu. /hah,   bet Indro  neēda manis  gatavoto –  viņš  neēd augļus nemaz – kukurūza, paprika un annanās

Ja kādu vakaru mums šeit   nebūs sarkatiskie,  ironiskie, dramatiskie  un uz zoba  velkošie joki – tad lai  sasper mani zibens!

Smieklīgi,  ka ģimenes  tētis   negrib, ka  eju  pie skvota  cilvēkiem.  M:  ” Jā,  bet  es taču  nevienu šeit  vēl  nepazīstu un viņi  irdraudzīgi. ”   I: ” aizej  uz jebkuru kafejnīcu  centrā  un  drīz jau ar Tevi  sāks  runāt daudzi  apkārtējie. Ja  gribi, es Tev  varēšu parādīt labākās   vietas . Šo piektdien?  ”  – oky,  labi,  bet  uz skvotu tik un tāpat   es   aiziešu.

Ātrā pusstunda brīva un   iesprūku ”  give away  shope” . Tur   ir   forši  cilvēki!   Sapazinos     ar  dažiem  jauniem.  Un  jau norunāju,  kādu  dienuiet skipot   ar  vienu  nedaudz  patraku  uz vietas  nespējošu  nostāvēt  puisi. Zinot  kur var dabūt   arī  puķes! Lilus  pušķus! /vakarnakt  bijušas  rozes.

Jā,  man  ir  labi. Tikko  aizdancināju  pa   otram lāgam  meitenes  gulēt.   Duchregejs   iesākumā.

Bērni  ir mīļumiņi  vakara un  dienas  apskāvieni.   Ak jā,  Feline  šodien pateica ”  I love  You. You know not like “mca mca” /kā lai pieraksa bučas došanas  skaņu?/, but like –  You are nice. ”   Nē, nu ir forši būt te. (:

čau! šitas  tagad man  tur tajā   mūzikas  čupā  uzlikās. lalalala

 

Leave a Reply

