ceturdienaunsestādienanīderlandē

Gribēju tikai  tikai  pastīt kā sākas mana diena. Šodiena. Šis  rīts.

Pāris minūtes pēc  septiņiem, neilgi  pēc mana modinātāja,  mana istabā ieskrēja Feline. Aizelsusies apsēdās uz manas gultas un apskāva mani.

Viņa esot redzējusi sliktu sapni. Sliktu sliktu sapni.Man esot bijis jāaizbrauc un tētis   teicis, ka viņām būšot jauna AuPair. “un tad es  raudāju,   jo es negribu, lai Tu aizbrauc! ”

/

Pirms brokastīm – ” tas bija slikts sapnis, man ļoti nepatika” .

F: ” Pirms Tu atbrauci es skolā draugiem teicu, ka Tu esi jauka. ”

M: ” un es vēl joprojām esmu jauka?”

F: ” Nē” nopietnā  balsī.  ” Tu esi  ļoti jauka. Nē, Tu neesi ļoti jauka, Tu esi superduperuper blalalala/Duch pantiņš skanēja šeit/ jauka! ”

un Mila piebidrojās ” Yeah, You are really nice! ”

Paldies! Paldies, ka  dod to  ko   neprasu un dod tad kad negaidu. [:

Tad lai arī Tev ir laba un saulaina un koša diena pilna ar smaidiem un daudz  raibumiem.

 

Leave a Reply

