nebūsīsti

Šodien gribu pateikt  to, ka vējš ir liels viltnieks. Liels blēdis un   pavasara saulītes baidītājs.

Esmu apslimusi. Bet rīt jau būs labi. (:

___________

MT:zini, tu mani pēdējā laikā pārsteidz.

mt: o.

MT: ne jau tikai šodien.
kas ar tevi?
vecā Marta atpakaļ?
mt: Esmu priecīga .
MT: vai arī neesi apmierināta ar dzīvi?
mt: un kas ir vecā Marta?
MT: nē.
mt: esmu pārāk apmierināta.
MT: tā, kurai vnm kkas nepatika. pūpēdis.
mt: Tu esi vienīgā, kura manpēdējo  mēnešu laikā ko tādu pasaka! vienīgā! ikviens šobrīd teiktu pretējo
(:
bet nekas,man patīk,  ka to   pateici

MT:nu varbūt tu man vienīgajai tādu īpašu attieksmi izrādi. pēc visa, ko tu man atbildi varētu tikai spriest, ka tu vnm neesi omā..

\

/

Īpašā attieksme  –  neuzdod man jautājumus,  kuri liek  justies kontrolētai un varētu uzdot mana mamma  / bet,  paldies Dievam, viņa tādus manneuzdod.

___________________

 

Leave a Reply

