uzrakstīsi man eseju!?

Uzrakstīt eseju par tēmu „Tiesību realizēšanas iespējas” (ne mazāk kā 200 vārdi) pēc šāda plāna:

  1. Tiesību realizēšanas teorētiskie aspekti.

  2. Veidi, kādos es realizēju savas tiesības.

  3. Piemērs kā es realizēju savas tiesības.

    Lūdzu!  

    Viens ar pusi punkts jau ir , takā nemaz 200 vārdus nemaz no Tevis neprasu Vislabāk jau līdz šīs dienas pusnaktij, tad man būs laiks vēl pabeigt (vai tomēr iesākt) 3citus patstāvīgos darbus. pļekupļeku! 

    Kurš gan būtu domājis, ka mācīties tālumā būs tik  grūti. Nu labi, visi to zina, bet … pierādīsim, ka spējam. 

    Un Primus  arī mani vēl nedaudz uzvelk. Bet šitas vismaz pagaidām vēl tura rāmjos.  


    Bet par eseju es nejokoju. Atlīdzība garentēta. [:
Leave a Reply

