mīļais, esmu mājās!

si si, esto muy bien! lalala . (:

teikt, ka pirmais smaids ko apskāvu bija Auce laikam ir lieki.
Pirmais un pēdējas. Pieradināsi un izlutināsi mani pie šīs lietas/reiz noteikti sāpīgi izskriešu cauri lidostai jo mans rudais draugs būs pari mani aizmirsis

Paldies Mikiņam par garumiem. un dušas novietni koferim. (=

ir patīkami ēst mammas audzētos tomātus un , tēta lasītos gurķus.
Nemaz nepieminēsim šī gada brūvējumus – ķiršu, upeņu, piparmētru, jāņogu, rabarberu liķieri. Jā, mamma māk gatavot.

Inčulis pārtrauks garlaikoties! Izglāb draugu! – check

māsulis ar viņas pārdiļoto picu, kura tik un tā bija garda, jo ar cītību un labestību izcepta, pirmā viņas beztam.

ceturdienas vakara romaņķika ar Mētru kā sendienās pie klēts un zaļo plūmju vīnojumu. Mēness pilzīgs un mākoņi mainīgi. Divi vienā gultā un vēl trešā Coralaina tālumā ekrānā. Rīta burvība ar kafijas krūzi jau pie gultas. (:

Inita un svele cepšana “pludmalē” ar multfilmu un smieklīgām pārrunām.

One thought on “mīļais, esmu mājās!

  1. o, nebij ievērots, ka blogs atdzīvojies
    un starp citu – atļaušos vēl mēģināt tevi neatradināt, khe, man patīk (un nesaki ‘noteikti’ ni ni)
    ņam!

Leave a Reply

