go-ogot

 

saņemšos atkal aktīvāķ risināt šo lietu/vietu. Teicu vakarvakar. un turpinu šodien .

280320138641šodienas sajuūta tiešī tāda – nedaudz iejukusi saulē ar spūrekli un ” kas-ko”  sajūtiņū.

Jā, pavasari jūtu savā haosā . Un Dacīte arī vakar paspēja iesist seja skarbo patiesību ar  domu ” Marta, sāc domāt dzīvē”
Zinu, ka daudz putrojos un lasot pat neizlasu pareizi. arī trīsreiz pārlasot redzu to, ko ‘ vēlos’  . / un problēmas rodas patiesi no tā.

Bet es kārtojos. Fiziski un emocionali arī ..bišķīt.
Cenšos sevī iesēt paniciņu par nākotni. Cenšos, jā, ir pareizais vārds. Īsti nekādas skaidrības nav tāpēc arī šaudīgās domas un darbības. Bet patiesībā jau tas mani baigi nesatrauc. Satrauc tieši tas, ka nesatrauc, saproti?.
Gribās kaut kā reiz a visām  reizēm , laikam, piesieties kādai vietai un situācijai.
hah, bet Tētis visu laiku man dzīvi tik smuki sakārto, ka kauns ņurdēt.  Es tikai klusiņā iedomājos un piesaku sev, lai paļaujos, ka Dievs sakārtos un šeku-reku , sakārtojas. Nē nē, nejau vienmēr man tas sakārtošanās proces patīk , bet zinu, ka vajaga tieši tā. Tieši tā, lai es pati ” atrautos”  un sāktu DZĪVOT dzīvē. Jess.

Tā.

5629_488696591192188_931294164_n

 

Un sākšās brīvdienas. Būs trakās brīvdienas. Skriešanas, kāpšanas, slēpošanas un dziedāšanas un nosēdēta dibena brīvdienas. Labās brīvdienas. Kāpēc? Jo man tā ļoti gribās.

 

čū!

 

One thought on “go-ogot

Leave a Reply

