Izķemējot matus diena citās krāsās top. Zināji?

attēls145

attēls142

Dienas atzinumi ir varāki, bet tekšu šamējos:

Pa Rīgu ar riteni man nepatīk. Drausmīgi riebīgas ielas un uz trotuāriem virsū tik baismīgi traģiski / ja nepāŗsitīšū kaut vienreiz riepu šaj sezonā tad – wow.
Nemāku vairs tā braukt, ka cilvēķi visur un man nav iespējas  ripot netraucēti pa pilsētu.
NĪDERLANDE!!! DZIRDI MANI!!!!? Tavi lieliskie riteņu celiņi un ceļi mani ir izlutinājuši
Jauna sezona būs izaicinājums nerviem, ritenim, plsētai, gājējiem.
Nē nē, šodiena nebija pirmā reize uz riteņa šaja 2013.gadā Rīgā, bet šodien ta ļoti pamatīgi pa visiem galiem skraidīju . trakums.
Šodiena man nepatika uz riteņa. Lai arī mīties bija debešķgīgi.

Ritens vakars

Breath,
Step back.
Think .
Then react.
= atkal atcerēšanās lieta.

+ +  +  +   + + ++ +       +   +  + + +  + + + + +

tiešī šādi un

Leave a Reply

