man patīk iepakojumi

Otrdienas trakais darbs ar ” nēēēēēē, neatstāj mani vienu”  virtuvē ir beidzies. Marta ir  sasmirdējusi un pēc virtuves odoša. Un tomēr apmierināta. Izsmējusies un ar ” paronojas saucieniem”   izcīnījusi uzvaru.

(。◕‿◕。)

attēls138

Sākusi esmu domat, ka man nav ne jausmas ko es pēc piecām sekundēm pateikšu. Reizēm, pat ja esmu nosolījusies sevī iekša, ka ” šitam jau nu gan vajadzētu palikt starp mani un mani”  aiziet tālāk par mana prāta un ķermeņa robežām.
Pļāpa esmu.
Tāds ir mans šīs dienas atzinums.

Pirmā vakara daļa izpildot staipoties,lokoties,liecoties,tupoties un  citādi pasvīstot.
Un vēlāk negausis veikalā esot.
:  Vel ar vien atkal un atkal no jauna es uzķeros uz iepakojumiem. /par daudz pirkumu / šobrīd skribelējot nodomāju, ka arī puišū ziņā … lalala (✿◠‿◠)
Vakars ar meitenēm un vēl kaut kā .
Daudz telefonzvanu un muļķīgas runas.
Es nesaku nē, bet darīt arī negribu.

IMG_3255-horzIMG_3260-horz-vert

Protams, ka es ilgojos pēc siltam dienām, zaļas zāles, garām naktīm, spožas karstas saules, BET tas jau nenozīmē, ka manas ilgas ko mainīs tagadējos laikapstākļos. Man patīk, katra diena. Sniegs un migla un spirgtais gaiss ir pavasaris! Labi smaržo un gaiso.

 

Leave a Reply

