rudulis bez asarām

Svētdiena. 28.aprīlis.
Ir silts un saulains. Ir patīkams gan iekšēji manī , gan uz ārā laikā skatoties. Arī rīts tāds labi izgulēts un izvingrots.
Ar riteni šodien dzīvošu.

attēls080 attēls081

Īsās brīvdienas Cēsīs šonedēļ paņēmu. Bet man tas kaut kādi pat labi patīk.  /Jā, jā, ClubForestTeam sen neesmu redzējusi vienkopus, bet tas vēl paspēsies.
Rīga mani sāk ar vien vairāk sevī iekvilkt. Bet ne pārvilkt savā pusē. Esmu līdzsvarā.
– Bez vismaz dienas un stundas brīva gaisā, kas nav piepludināts ar izplūdes izmešiem, īsti nevaru funkcionēt.

Dacīte skašojas un ir lielā uztraukumu virpulī.
Čenšos netraucēt un netracināt.
Bet pa nelieliem ” šõ un to”  cenšos viņai dienas padarīt nedaudz smaidīgākas.

Gauja Cēsīs savās mājas nesēž. Viņai patīk iet ciemos un  būt citu mājās.
Skaistā Gauja, plūsti plaši !!!!!

////////////

Šīs nedēļas kolonija mani neiejūsmināja, bet izsita pilnībā no vietas .
Pašas vaina.
– vairāk jāgatavojas!!!!

270420138906

Brīvības garss pašam sevī jādiedzē.
Bet ne vienatnē!

One thought on “rudulis bez asarām

  1. es sākumā gribēju pateikt, to, ko teju vienmēr pie sevis nodomāju, tavā blogā ierikšojot – tā egles + martas acis bilde ir viena no vispār skaistākajām, ko es zinu. Man tā vienmēr šķiet.

    Tu esi ļoti skaista, un Gauja savos plašumos ir neprātīgi skaista (uzsveru neprātīgi, jo tas ir forši neprātīgi), un vēl un vēl visu ko labu gribas teikt. Man sākas nenormāli rush laiks (šī nedēļa solās būt bomba, bet šobrīd man sirsniņā ir plāns Tevi noķert uz vakariņām tomēr. Cerams, ka izdosies.)

    Un tā. Visā visumā es mīlu Tevi un to es gribēju pateikt, jup.
    Čava

    (mieriņu un prieciņu arī Dačei)

Leave a Reply

