neliec man

IMG_2357-tile
Es zaudēju un iegūstu.
Man IR skumji un priecīgi.
Gribās kliegt un skaļi smiet.
TAGAD.
Man pietrūkst un tomēr paliek pāri.

attēls234

Īstenība jau ir tā, ka nekas nav tā kā vēlētos.
Bet sūdzēties nevaru.

Šodien man pieskrēja klāt Kalvis un uzreiz aizveda uz darba pārunām. DOn’ t think twice. Nu re, laikam jau būšu tomēr viesmīlis vasarā.

attēls249 tieši šinī mirklī man iekšas ārdās par to kas un kā būs rītdien. Vienkārši gribās raudāt. Nekādi citādi kā tikai raudāt. neaprakstāmi riebīgas stresa sagrautas domas galvā.

Vienīgais kas mani mīrīgāku dara ir doma par treniņu vakarā. / piedod, Evija , jau tagad, jo nebūšu , zināms, nekāda prieka bumba nah ņah ņah. °°°°°°

Tējas un kafijas .
Nekāda labuma.
CILVĒK MAN IR BAIL NO TĀM LIELAJĀM ATBILDĪBĀM, KO TU MAN GRŪD VIRSŪ.

māģināšu ar pašapceri neaizruties šõnakt, jo drīz jau jāceļās.
/ šonakt nekādi 10km netiks veikti . diemžēl. Trakums vien tajā, ka apzinos cik oti tas mani nomierinātu, bet meiga laika dēļ to neatļaušos, muļķe.

http://youtu.be/WWMDfJEkQDs

Leave a Reply

