čīn-čīn! lej-lej!

Ja sanāks, un atradīsies tad – Novembri Tevī pabūšū trs valstīs.
Varbūt zini, ka novembrī Latvijas mājās būšu. Un varbūt arī zināji, ka mana doma bija/ir tad uzreiz pēc pāris nedēļām atkal doties .. naudā. Domāju beidzot strādāt! wuhu !
Tad nu tā – pieturiet mani pie šīs domas!
Jo man patīk kā tas tagad skan un izskatās. / Edinburga, Skotija.
Pieturiet, lai atkal āri nemainās.
Paldies. (:

> Retezat nometnes laika Gratielai iepatiks mani saukt par Nature Girl! , jo esot līdzīga Lusijai Pevensijai no Nārnijas . /likumsakarīgi man bija jānoskats , protams, arī turpmākās filmas daļas, par ko priecājos, ka beidzot izdarīts.
un Regīna vienmēr man patikusi. Un dziesma Nārnijā un klips nejaušī atradās. Lūk! Sakritības kas neatkrīt, bet paliek.

 

čin – čin! lej-lej!!
5 leju (rumāņu naudas vienība) joki EVS / EBD starpā.
| martas & ludi atvasinājums

 

Leave a Reply

