Pitesti-Lupeni

2013-10-13-1934

Labus šoferīšus stopējot , bet reizēm pietiek tikai ar vienu tādu. Bet uz visu dienu. 🍂

šis šoferītis mani atveda tieši līdz mana dzīvokļa durvīm. tas pats kuru gaidīju dzerot bezmaksas kafiju. 220km, kas ciparos nešķiet nemaz tik daudz, bet Tu nezini kād šeit ir ceļi…un ja vēl caur kalniem iet tad ir pilnīgs trakums. un viņam nevajadzēja braukt mana virzienā. itin ne maz. viņš vienkārši baidījās, ka es viena stopēju un nāk nakts un es nepazīstu valsti un un un. tatad – viņš mani veda mājās un tas viss. un vēl ēst sapirkās un kafijas un vis vis vis ko vēlētos. un viņa angļu valoda bija nekāda un mana rumāņu valoda tik pat pilnīgi nekāda. un tas neko nemainīja. sākumā biju sapratusi , ka viņš strādā Pitešti, bet dzīvo Targu Jiu, kas ir man pa ceļam..bet mirklī kad aptvēru, kas patiesībā notiek teicu, ka man nav naudas lai samaksātu par vešanu un bla bla. un šoferītis gandrīz vai apvainojās – nekāda nauda, nekad ! un nē, viņš nemēģināja uzmākties vai citas stulbības, nē nē nē. tā vienkāršī aizveda meiteni mājās drošībā.

 

2013-10-14-1936 2013-10-14-1937

Leave a Reply

