cita mīlestība

 

Attīrīšanās sajūta dzerot kafiju un klabinot taustiņus.

Pēc visa Rumānija notiekošā , varētu domat, ka esmu iemācījusies ko jaunu par pasaules kultūrām un ieguvusi darba pierdzi. Taisnība. Bet tomēr. Esmu vairāk iemācījusies palikt tapati persona, kas vienmēr bijsui.
Persona ar divām šķautnēm. Un abas puses labi likusi lietā šeit esmu. Ar lielu prieku un sevis graušanu.
Visi apkārt runā par ” Sevis nepazudēšanu pasaules ņirbā ”  . Fuck it! Es saku to pašu! Nepatīk man to teikt. JO ES NETICU, KA TAS IR PAREIZI!

Ir sevi jāatlaiž, lai augtu un pilnvedotos. Lai kļūtu labāks, vai sliktāks, cilvēcīgāks-nežēlīgāks, ir jālaiž sevi vaļā. Izkāpjot no komfortzonām, sākoties brīnumi. Brīnumi sākas prātā ar muļību fantāzijām un tad dzīvē rādās tikia pelēkie puvekļi.

Nē, šodien es dzīvoju dzīvē.
Kravājot somas un atmiņas.
8 dienas ko dzīvot šaj zemē, bet visas izdarības jua ir vērstas uz nākotni. Cik nožēlojami tas ir?
Atkal un atkal pieķerot sevi “ne šodienā ” rodas sajūta, ka es neesmu tā no kuras jūs cilvēki iedvesmoties varētu. Jā – man patīk jums palīdzēt ar padomiem un bikstīšanu uzņemties trakulības, bet tomēr ;

kur sākos es un beidzies Tu?

Vienu TU piebeidzu pagāšo nakt.
Vairs nekādas ” rumāņijas  mīlestības ” – yess!
šodien piebeigšu vēl vienu ‘mīlestību’  pret Ameriku.

nežēlosim un laidīsim vaļā.

No more ” one more”  . 

tumblr_mt3kt1umXL1suwvhgo1_400

Leave a Reply

