rīts, kad eju brīvprātīgot

attēls670

“Joy comes in the morning”  You say , huh?
True story , bro! Vismaz šorīt jau nu noteikti. ^^

Esmu , atkal, mainījusi savu lokācijas vietu, un ja, jau iepriekš pieminētaja Skotijas galvaspilsētā Edinburgā .
Pilsēta IR skaista, senā un modernā lieliska kontrastā miksējumā, ziemassvētku gaismiņu un tirdziņu un smaržu un sajūtu pārpildīta jau tagad.

un man jau ir pašai savs ritenis !

Darīt ir ko.
un ar Anci IR smieklīgi. Ļoti smieklīgi. Labi smieklīgi. Traki viss notiek.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

60 metrus augstais karuselis šūples. Ja pirms brauciena es biju tā, kas baidījās, tad sākoties braucienam Ancenespēja valdīties saukt”turi mani, Marta, turi mani, nelaid mani vaļā, nelaid vaļā, turi mani, turi! ” un tiešī šie izsaukumi padarīja braucien-griezienu smieklīgu. Līdz vēja sapūstu asaru smieklīgi.

////

Bet ir arī ta “smaga” daļa.
Lai arī vēl nav pat nedēļa kopš dzīvoju šeit, es nevaru izturēt to darba nebūšanas faktu.
Pat zinot, ka pareizākais jeb efektīvākais veids ka savu CV nogādāt interesējošai vietai ir to  aiznest uzreiz uz uzņēmumu..man tas diezko labi neiet. Nop. Komfortzona kautkādi tomēr ir par lielu. Negaidīti liela. Nopietni.

2013-11-26-2321

“Refuse good advice and watch your plans fail,
take good counsel and watch them succeed. ”
/proverbs 15:22

Leave a Reply

