I see Fire

Ja ir kaut kas tāds kas var mani ielikt atkal vieta, tad  – sūti šurp.

Regulāra, un it kā jau “vajadzēja būt pieradušai”  , sākuma nejušanās .

BEIGUSIES.

2013-12-06-24092013-12-06-2412

2013-12-08-2419

Ļoti beidzies “periods” , kas ilga divas dienas ar pusi dienas.
Tagad?
Esmu šeit un gandrīz vai arī strādāju.

Max ir traks un diegan nevaldāms, bēēēēēēēēēēēēēt  mans mīlulītis tik un tā.
Jekatarina, mamma, ir tik pat nevaldāma. Nevaldāma optimiste, pagurusi, bet nenogurdināma. Mega sarunas par visu. VISU kas dzīvē noderēs ar cerību, ka es vismaz neatkārtošu un nebūšu “tik stulba”  un “neuzķeršos”  un būš labāk.

Jā, man patiesībā iet pat ļoti lieliski. Ļoti.
Nezinu kā tā atkal, ātrais un īsti neplānotais variants ir pozitīvs.
Pagaidā.
Zinu, ka būs krahs, atkal, bet pagaidām, lai ir šādi.
Jo kaulus nelauž un ir labi. [

:2013-12-09-2431

un

Glāzgova IR skaista, lai arī ar mašīnām piepildīta. Te ir un BŪS ko darīt.
Ja ir piedāvāums būs pieprasījums.

 

“Svarīgais ir atrast labu komandas spēlētāju. Stiprā klints viens otram. “

Leave a Reply

