will …. something or how

tumblr_mpqw8w6G3r1qh3h23o1_500

 

un tomēr nolēmu apņemties ko patiešām izdarīt šajā gadā.
saraksts. Īss. Bet pamatīgs.

Pirmā ) lieta jau tika sarunāta iepriekšējās vasaras laikos – 2014.gada maijā noskriet puss maratonu. Will be!
Aktīvi treniņi ir uzsākti. Un ļoti lielu eksaitmentu .
/ jau divus vakarus esmu sastapusies ar lapsu. Glāsgovā. Dažādās vietās. Jā, es nedzīvoju centrā, bet betonu mājas un daudz daudz daudz māju šeit gan ir. Lapsas. Vakar nakt, es pat nodomāju, ka tās ir tikai manas prāta lapsas. Un ja tā , tad – tās ir manas lapsas. Trešā reize būš jau pa īstam .

otrais ) izlasīt vismaz 35 grāmatas gada laikā. Viena ar pusīti jau ir.  Will have to work on this pretty hard.

attēls742

trešais ) aizbraukt uz Jaunzēlandi vai vismaz iestāties kādā mācību iestādē.
un viena laba opcija jau ir Dānijā (jā, Kristīne – uzrakstīju Tavai skolai un viņi man atbildēja ļoti apstprinoši un pozitīvi ) . Vēl ar vien ir un paliek un IR Arboristi. un tad vēl visādi mazuļi. Will see.

1db7a9356b082550fe4e5a3d706c3147

 

Bet pagaidām, man vienkāršī jātiek projām no Glāsgovas atpakaļ uz Edinburgu.
Bet vispirms – zemesriekstu sviests.

 

Leave a Reply

