ir bet nav.

IMG_2351-vertKatra diena nāk ar jauniem un ar vien jauniem pārbaudījumiem un pavērsieniem. Un arī vienas dienas garumā pavēriesni varbūt neizmērojami asi un nervus kutinoši. Šobrīd sevī krāju neatiku un dumsu kamolu. .. krāju ar cerību to norīt un āra nemaz nelaist. Runāju par savu darbu. Nedarbu. pirmais) vairāk kā mēnesi man nav samksāts, bet prasa, lai es būtu jauka un ar bērnu pavadītu MEGA laiku otrais) mazajaim Maxam /puika kuru pieskatu/ ir iesācies nenormālais laiks, kad bļauj līdz nelabi metās. un man ar to jātiek galā. mamma man stāsta ko un ā, itkā , man darīt. zinu es pati to visu. bet es neesmu bērna māte un nevaru viņam palīzēt takā to māte varētu. trešais) dedzinu sevī dusmas, jo ļauju sevi izmantot. NEPĀRTRAUKTI tieku nolikta situācijās, kurās man nav izvēle. Ir. Bet nav.

Katru deinu sāku ar domu, ka šodien gan beidzot ko teikšu. nu, ka šodien gan . Beidzot. B e i dz o t . un vēl ar vien. Jā esmu gļēvāka, kā ļauju par sevi manīt.

Bet kaut kā sevi audzinu caur to. Zinu , ka tas ir tas ko patiesībē es Dievam vienmēr esmu lūgusi, t.i. – pacietību. Vienmēr esmu vēlējusies kļūt pacietīgāka. Dievs dod caur darbībām un pārbaudījumiem, ļaujot mums augt, nejau ar zelta karotīti pataisno mūsu barības traktā. Pati uzprasījos. Un tagad augu.

Leave a Reply

