meitene,svini sevi

un tad arī ar šī nobeiguma vārdiem sāku to atsākt darīt.

2014-02-01-2834

Tad nu , piemēram, šodien, cēlos ar domu, ka došos uz Loch Lomond , bet aizdevos uz KalvinGrovn muzeju.
Labi, ka tā.
Jo jutos labi ar to kā.

2014-02-01-28292014-02-01-2842

2014-02-01-2837

2014-02-01-2836

No mājas dodos tieši tajā stundā un tajā laikā, jo , man šķīet, Katrīna ir izšķīrusies ar savu draugu un gaidīja, kad viņš brauks. Un lai arī kā tas izklausītos, viņa man palūdza, lai es labāk nebūu mājās, jo būšot bļaušana. La la la, priekš manis pašas tas ir nedudz smieklīgi, bet tas ta noteikti tikai man . [:

Brīvdiena.
Rīts ar lielu lietu. Otrais rīts ar sauli un labu laiku, gandrīž vai siltu mazo vēju. Pēcpusdiena ar aukstu lietu un slapjām kājām. Bet skaisti tur tajā lietū gar ceļa malu iet un dziedāt latviešū valodā un smaidīt, jo atkal iekāpi peļķē, vai re – mani tiko apšļakstīja. Bet viss tā smuki un plūstoši.
Arī kafiju garšīgu šodien dabūju.
Vēl es dabūju “Annas Frankas dienasgrāmatu”. Ļoti priecīgs brīdis.
UN ko tik es vēl nedabūju – skūterīti!! Jēj! Atradu. Aprūsējis un stūre vienā pusē nāk ārā un arī maziņš priekš manis, bet , eh, man ir savs skūterītis ( vai latvisko to pareizā skau par skrejriteni?)  tagad! ^^ Tad nu mājupceļš man izvērtās pat ātrāks nekā regulārā solī.

Tikai viens sūdā stafs šodienā – celis. Mans kreisais celis sāp. Lokot. Staigājot . skrienot.

/ žēl, ka nezināju to pirms šodienas.

UN VĒL

1. februāris un es sāku savas vegānu dienas.

/ atkal /
Mēģinājums numur 2 (vai 3?) .

Leave a Reply

