melns un tumšs

 

coffee_trap_thumb

Man jau liekas, ka pasaule ir melna. Melna un tumša un ļauna. Ļauna visos iespējami neispējamos veidos pret visu iedomājami neidomājamo.
Mēs grābam un tveram lietas, jā- lietas, kura, pēc mūsu domām, mums sniedz prieku un gandarījumu. Prieks ir jā, bet tas prieks  tik ātri mūs iznīcina un mūs piespiež meklēt atkal jaunas lietas.
Man jau liekas, ka dzīvot no mirkļa uz mirkli nav nekas nosodāms un nepareizs, bet – kur paliek laime? Kur paliek “ieguldījums nākotnē”?

/°°/°°/°°/°°/°°/°/°°/°°/°°/°°/°°/°°/°°/°°/°°/°°/°°/

 

Tā kā to augstāk rakstīto es iesāķu pāris (daudzus) mēnešus atpakļ rakstīt, tad man būs grūti pabeigt tiešī to domu .
///////

Bet es vēl ar vien domāju, ka pasaule ir maza un tumša.
Ja tā to vēlas redzēt.
Tumšākais ir pirms saullēkta.
GAIDI. un saule uzlēks.
/////

 

Ir Ziemassvētku laiks. Ir miera laiks. BŪTU jābūt miera laikam.
Man ir miers.
Miers sākās pēc tam kad noliku motorzāģa tiesības gan. Bet miers ir.

Nav Ziemassvētku sajūta, bet ir miers.

 

Leave a Reply

