ziņu lai vēji ness

 

 

/ kad starp beibēm esi hipijs, bet starp hipijiem beibe
marta otrās nedēļas atskārums
////

Pirmās divdesmit dienas pa Liepāju vairāk vai mazāk veiksmīgi ir nodzīvotas.
Kāpts un krists, ar zilumiem un sazāģētām rokām, ar sāpju pilniem rītiem tirpoņas pārmocītajās rokās , bet ir arī skriets, diets, smiets un vēsā mierā dzīvots ar priecīgu muti.  Gribētos teikt, un arī saku, ka Liepāja un Liepājā man patīk . Jā, patīk. Ne, ne viss, bet  lielākā daļa gan. Un tas , kas nepatīk, nav nemaz no Liepājas. Bet tas tiek risināts (varbūt arī Tu vari ieteikt kādu istabiņu Liepājā kas tiek izīrēta pa samērīgu “bišķi”  naudu ?! )
Sajūtas kā visās iepriekšējās āzemēs, jo viss ir gandrīz vai tieši tā. Šeit gan ir vieglāk izrauties uz veco-zināmo-pierasto konforta zonu.  Cilvēki kurus šeit pazīstu ir tieši 1.) Darba kolēģus neskaitīšu, jo tas ir cits stāsts, ne slikts stāsts, bet cita dzīve . ) Vietas kuras zinu ir tik cik zina visi virspusējie viesi. Valoda gan visur zināmā labā un patīkamā [: / Savā valstī reizēm ir grūtāk būt ” jauniņajam”  pārvācoties . Man.

/ / / / / / / /

2015-03-20-2197

un kokos iet tiešī tā – plaisas ! es taisu kļūdas no kurām arī dzen mācos. strādāju pēc viss viss tīrāķās sirds un ar lielum lielu centību, bet sūdi tapat gadās. Nu nē, nogalotņots koks ar manu roku nav. Lietas kuras es “sastrādāju”  ir tiešām sīkumi citi teiktu, bet man nepatīk ka es uzlieku savu vārdu zem tā. Man koks ir svarīgs. (un kā gan tas atgad izklausījās? c[= ) Šonedēļ būš vēl labāk . Līdīšu ar vēl lielāku pārliecību .

/ /

°°°°°°

 

2015-03-21-2203 Pavasaris ar pavasara garšu vīna pudelē. /

Leave a Reply

