griba_ gribas–gribas

Vēl viens garāks brīdis pagajis kopš ko ” stāstu pasaulei ”

ir tā ka nav ne laika, ne ir laika. Ar gribēšanu gluži tāpat.

Skola beigusies. / vasara gan vēl šogad nav pat sākusies / Diploms kabatā. Darbs kokos. Dzīve burās. Marta auzās.

Marta auzās, jo atkal iestājusies jaunā skolā. Nav jau tā, ka baigi gribas mācīties, bet vienkārši ļoti gribas zināt vairāk un plašāk.

IMG_2922

Vasara spridzina ar savu nepastāvību. Gribētos kaut vienu nedēļu izdotos nesalīt. Un vienu nedēļu varētu ēst saldējumu katru dienu pusdienās / to gan es varētu mēģīnāt sev saorganizēt / Īstenībā gribētos , lai ir vienkāršī liks normāli paēst. Gribētos, lai vakaros vēl ir spēks arī izskriešanai un spēks satrenēties pusmaratonam.  Gribētos arī tik daudz negribēt. Bet gribas gribēt vēl vairāk. Nuuuu, kā piemēram, gribas man mašīnu, moci, suni un  māju Havajās vai kaut tikai Īslandē.

////////////

Pēdējos laikos esmu sākusi vairāk apdomāt savu ” laimību”  . Vai mans prieks ir dziļš un vai mana laime ir īsta. Tās dažas mili-sekundes, kad  sevi pieķeru pie domas, ka ” a varbūt tomēr es tikai pati sev mēģinu ieskaidrot, ka esmu laimīga, ka varbūt es tikai sev iegalvoju , ka man patīk tas ko es daru”  un , ka”  varbūt tomēr es neesmu īstajā vietā un laikā ”  . Mili-sekundes šaubu. Tas ir tā kā bārstīt sāli pašam uz savas iezāģētās skrambu brūces.
Un tad Koļa man teica, ka ir cilvēki kuri tikai uz mili-sekundi jūtas laimīgi savā dzīvē, kuri tikai uz to mazo īso brīdi ir atraduši sevi un savu vietu. Tad es nokaunējos. Tad es sapurināju sevi. Jo man patīk kur es esmu un ko es daru. Mans darbs un mana ikdiena , mani draugi un ģimene , mani suņi un draugu suņi.  Man patīk, tie kafijas rīt ar nelielo steigu un mazo satrukumu par gaidāmo, un vīna vakari, kad ar nesteidzīgo nogurumu var atlūst uz draugu pleca ( vai katra nakts citā mājā – and nop we are not talking about one night stands )

Iešu uz “vairāk gribas ”  ceļa tālāk.

 

Leave a Reply

